петък
Home � мотоциклети � Историята на Харлей Дейвидсън 1920-1929
Историята на Харлей Дейвидсън 1920-1929
1920 През тази година Harley-Davidson става най крупния производител на мотоциклети в света с около 2000 дилъри в 67 страни.
Лесли Паркхърст по прякор "Рижия"(Leslie "Red" Parkhurst) поставя 23 рекорда за скорост със спортни мотоциклети Harley-Davidson с двигател с обем (1000 куб.см).
Талисман на феновете става едно прасенце, което все по- често се появява на пистата преди всеки старт.
1922 Първия V-образен двигател (V-Twin)с обем (1213 куб.см) е представен на моделите JD и FD.
Състезателите на Harley-Davidson побеждават на всичките девет етапа на Националния шампионат по мотоциклетизъм.
1925 Резервоара за гориво приема формата на сълза, това става особеност но всички следващи модели.
Джо Петрали(Joe Petrali) започва да се състезава за Harley-Davidson и става един от най успешните състезатели.
1926 Мотоциклети с едноцилиндров двигател отново се появяват в продажба след осем годишно прекъсване. Моделите А, АА, В и ВА се комлектуват с два типа мотори, със странично и горно разположение на клапаните.
1928 Първия мотор с с два клапана на цилиндър е монтиран на мотоциклет от серията JD . Максималната скорост пораства на 100 мили в час.
На мотоциклетите поставят и предна спирачка.
1929 Двигателите с обем куб.(737 куб.см), по-късно известен като"Flathead", е монтиран на мотоциклети от серията D, двигателя се оказва толкова ефективен,че се използва до 1973 година.
1929 Нови двигатели Twin Cam 88® се поставят на мотоциклетите от серията Touring и Dyna.
Историята на Харлей Дейвидсън 1901-1909
Историята на Харлей Дейвидсън 1910-1919
Историята на Харлей Дейвидсън 1920-1929
Историята на Харлей Дейвидсън 1930-1939
Историята на Харлей Дейвидсън 1940-1949
Историята на Харлей Дейвидсън 1950-1959
Историята на Харлей Дейвидсън 1960-1969
Историята на Харлей Дейвидсън 1970-1979
Историята на Харлей Дейвидсън 1980-1989
Няма коментари :
Публикуване на коментар