
1970 Представен е новия състезателен мотоциклет в клас С В XR 750, направен на базата на Sportster.
На соленото езеро в Боневил, Кал Райборн(Cal Rayborn) поставя световен рекорд за скорост с резултат (426.5км/час). Мотоциклетът има овална форма и дължина 4.9 метра и оборудван с двигател от Sportster.


1971 В отговор на манията за персонализиране Harley-Davidson представя новия FX 1200 Super Glide®, конструкция която обединява в себе си ниско предно колело от серията FX и ходова част от серията FL. Появява се нов клас мотоциклети - крайцер.

Започва производството на снегоход Harley-Davidson.

1972 Нов по-мощен и надежден, направен с алуминиеви сплави е XR-750. Марк Брелсфорд(Mark Brelsford) с XR-750 спечелва шампионата за тази година.

1973 В Йорк, Пенсилвания е построен съвременен завод, където се правят всички операции по сглобяването на мотоциклети, останалото производство остава в Милуоки, където започва и производство на двигатели.
1977 В Дайтона-Бич Harley-Davidson представя новияп FXS Low Rider®. Мотоциклетът има предница драгстерен тип и нов вариант на оформление.

По късно Уили Джи Дейвидсън(Willie G. Davidson) представя Cafe Racer - по-динамична версия на Sportster.

1979 Harley-Davidson представя FXEF Fat Bob.
Историята на Харлей Дейвидсън 1901-1909
Историята на Харлей Дейвидсън 1910-1919
Историята на Харлей Дейвидсън 1920-1929
Историята на Харлей Дейвидсън 1930-1939
Историята на Харлей Дейвидсън 1940-1949
Историята на Харлей Дейвидсън 1950-1959
Историята на Харлей Дейвидсън 1960-1969